ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Ο,ΤΙ ΠΑΡΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΒΕΒΗΛΟ ΚΑΙ ΜΙΑΣΜΑΤΙΚΟ

  


ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΟΤΑΝ ΜΕΤΡΑΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 'Η ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΣΟΥ

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΣ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ

ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΚΥΚΛΟΥΣ

ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ


ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΡΙΑΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ

Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ

ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΚΥΚΛΩΝ ΠΑΝΤΑ ΕΝΩΜΕΝΗ


ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΟΥ 13 

1 + 3 = 4

ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΣ ΕΣΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ

ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΟΥΜΕΡΑ

ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

ΕΙΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗΣ

ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ ΣΟΥ

ΤΙΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ

ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ

ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΑΣΣΟΥΜΕ

ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ

ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΠΑΡΑΞΟΥΜΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ

ΒΕΒΗΛΟ ΚΑΙ ΜΙΑΣΜΑΤΙΚΟ


ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ 3,14

ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ

'Η ΝΑ ΧΤΙΖΕΤΕ 'Η ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ


ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ

ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ


'Η ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΤΕ ΝΟΗΣΗ ΕΝΝΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΓΡΑΦΗΣ

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ

ΜΕ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΑ ΕΛΛΕΙΠΗ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΑΞΙΑΚΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΟΥ

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ : ΡΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗ


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΝΝΕΑΔΩΝ ΤΩΝ 27 ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΤΩΝ ΑΩ

ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια